Протидія плагіату
Всі публікації, які надходять до реадакційної колегії журналу "Економіка харчової промисловості" перевіряються на унікальність за допомогою програмного забезпечення Unichek на етапі прийняття публікації. У разі виявлення плагіату рукопис відхиляється без можливості повторної подачі.
Довідкова інформація посилання
Плагиат (англ. plagiarism) – оприлюднення (опублікування), повністю або частково, чужого твору під іменем особи, яка не є автором цього твору
Самоплагіат (англ. self-plagiarism) – повторна публікація автором значних за обсягом та ідентичних за формою і змістом своїх же наукових текстів без зазначення факту їх попередньої або одночасної публікації.
Текстовий плагіат – повне або часткове запозичення фрагментів тексту (не видозмінених або модифікованих), що присутній у статях, тезах, звітах, монографіях, рукописах кваліфікаційних робіт, тощо.
Дії, що характеризують процес плагіату:
- Видавання чужої роботи за власну.
- Копіювання слів або ідей іншої особи без посилання на її праці.
- Умисне упущення посилання зі списку джерел.
- Надання невірних даних про джерело (наприклад «бите» посилання).
- Зміна порядку слів зі збереженням загальної структури речення та без посилання на джерело.
- Копіювання великої кількості тексту або ідей із зазначенням посилань на джерела, що в сукупності складають більшу частину статті.
Плагіат класифікують за наступними категоріями:
- Точне копіювання без змін (Copy & Paste) та без належного бібліографічного оформлення запозичених фрагментів.
- Копіювання із змінами у мовній, лексичній і технологічній інтерпретації (із перестановкою слів, заміною літер, цифр).
- Наслідування стилю.
- Переклад з іншої мови.
- Запозичення ідеї.